diumenge, 18 de setembre del 2011

TERRA INCOGNITA Les Agudes Montseny 6Jotes (V­+/A1 )


TERRA INCOGNITA   Les Agudes Montseny 6Jotes (V­+/A1 )
Diuen que hi ha un lloc al Montseny on fan uns peus de porc amb cargols que estan de collons,de fet jo ja els he provat i puc dir que valen molt la pena!!
la ressenya

Cal buscar una bona excusa per tornar-hi i nosaltres la tenim,terra incògnita. En un principi teníem que ser molts però entre exàmens,inundacions i viatges a Portugal nomes som quatre,en Ricard en Jaume la Isabel i un servidor. Quedem a Arenys de Munt,el bressol de  l´ independentisme modern  i pare de les consultes populars  que ens han de portar cap la sobirania i ple autogovern.

ja sóc aquí!!
 La via està ben buscada,consta de set tirades on la dificultat màxima recau al sisè llarg ,segons en Ricard el pas es fa de la següent manera:-junta mans i un pas cap a la dreta!-jo les mans ja les vaig ajuntar, però per fer una pregaria i no pendular cap a la dreta,finalment vaig optar per posar un friend groc ,tibar fort d´ ell i anar a buscar la següent cinta ,segurament això deu ser un A1,  el resta de la via vaig tenir la oportunitat de tenir diferents cintes a les mans i comprovar lo be que van per anar pujant,ja se que això es de gallines i que  amb la corda per sobre cal intentar-ho ,però sinó  s´ età  en forma millor no fer el ridícul i quedar penjat com un xoriço cada dos per tres,jo que soc un paio mediocre escalant la vaig fer tota de segon i va ser en Ricard qui  la va treure tota  en lliure,es que esta fet un crac! 
la Isabel tota xula!!aquesta foto val calers!!  

Per sota nostre teníem en Jaume i la Isabel,posant-me  pressió i fent-me pensar amb lo que s´ està al bar,però jo em vaig saber sobreposar i no vaig defallir .
en Jaume un altre crac

El descens el vam anar fent seguint unes marques vermelles que ens porten fins una font ,en aquest punt les abandonem  i continuem per una pista-corriol que ens porta fins al camí de pujada,el desfem i tornem fins el cotxe.
Nomes ens quedava  guardar els peus de gat i fer lloc per uns peus de porc,per desgracia la cuina estava tancada i ens vam tenir que conformar amb una botifarra amb escalivada i all i oli,no cal dir que  no li vam fer cap lleig.
la isabel en lluis(jo) en jaume i en Ricard

Com sempre un molt bon dia en companyia dels xapautot!!
totes les fotografies son d´en Ricard,jo tinc la camara que no em xuta,gracies!

4 comentaris:

  1. Sanganus!!!!!!!!! Felicitats per l'activitat!!! Lluís, això de quedar a Arenys de Munt ho podríem demanar en un altre referèndum a la colla. Però com sempre passa, de segur que hi trobaríen pegues!!!

    ResponElimina
  2. Hauré de fer un curs de llenguatge "miquero" !! A1?? Friend?? ai ai ai... bé, tant se val, lo important és veure't feliç, arriscant i triunfant. Felicitats com sempre i recupera la càmera!!!!
    Cuida't, salut i independència

    ResponElimina
  3. A mi em passa com a la Nika! necessitem un curset d'escalada, però només la teoria que jo passo d'enfilar-me que veient les fotos em poso malalta! Visca Catalunya!

    ResponElimina
  4. Lo del cambi de mans , jo no l´hauria esplicat mijor

    ResponElimina