dilluns, 7 de febrer del 2011

Roca Sant martí via magic miistery tour

bonica panoramica
Aquest dissabte vam tenir un dia de primavera, les nits son fresques però  el sol ens recorda que anem de cara el bon temps .tot i les bones condicions meteorològiques aquest dissabte érem pocs de la colla,qui sap on eren ,potser fent  algun disbarat!!
aqui patint per les dures rampes de pujada fins el coll
Som l´ Albert ,Joan,en Dani  i jo,decidim anar a fer un tom per la plantació a veure si trobem una via nova oberta pels germans Masó,es diu Magic Mystery Tour de 220m amb6a,A1(V+ obligat)

en dani tot content

l´albert va disparat
La caminada es considerable fins a peu de via ,sortim del clot de la Monica seguint unes marques blaves fins arribar al coll,on ens ficarem a la canal dels llorers , desprès de grimpar per uns escalonets trobarem la nostra via a ma esquerra,just davant  tenim la canvi climbatic,podem trobar una inscripció que així ens ho diu i tres claríssims parabolst que  ens ho marca!
Ens i fiquem tots quatre l’Albert faran parella amb en Joan i jo amb en Dani , un noi que no havíem coincidit mai i avui he tingut el plaer de fer cordada amb ell.Com que som uns cavallers els deixem passar primer a ells així si cauen pedres les pararem nosaltres amb el pit!
Si voleu saber com els i va anar a ells aquí teniu el bloc de l´ albert que segur que ho explicarà de meravella ,http://llembresku.blogspot.com/jo intentaré explicar com ens va anar a nosaltres:
El primer llarg es per escalfar i no entretenir-se gaire ja que tot i que son quarts d´ onze encara no i toca el solet i li tenim ganes,el primer tram bona roca passos de IV i una mica descompost el tram final.
El Segon llarg te la sortida amb artificial,un parabolt i dos claus ,be ara nomes n´ hi ha un ,jo se qui el te però no diré noms,jo soc innocent!!per sortir del artificial hi ha un altre parabolt,es pot intentar amb lliure diuen que es un 6b,desprès no busqueu res mes en aquest llarg .
ara la via potser es un pel mes difici!
ziga-zaga en Dani i en Joan
El tercer llarg te una placa fàcil fins al peu d´una panxa on i trobarem un clau ,fem un petit flanqueig amunt fent una mica de ziga-zaga fins a sortir de la panxa  un 6amolt finet i que cal treballar-lo! Despres ja tomba i ja em superat el contrafort de la roca de Sant Marti.

el flanquig
La quarta tirada per mi es la mes maca i amb millor roca de tots ,un flanqueig  cap  a la dreta amb unes bústies de mans i peus extraordinàries que ens faran gaudir de valent!!Està molt bens assegurada i per la gent que pateix en els flanquejos no cal patir per res V+

En Dani i jo a la ultima reunió

aqui asegurant el bo d´en Dani
El cinquè llarg surt per una fissura i de seguida va cap al a dreta i amunt,es pot saltar la reunió i arribar fins dalt,nosaltres ho vam fer així ja que sense adonar-nos no  la vam veure i vam fer cim!!Hi ha un pas de 6a i la roca al tros final està una mica descomposta!!
A d´ alt i trobarem un potet on podem deixar les nostre impressions;bonica via per passar un mati sense patiments ni angoixes,els dos primers llargs son potser els menys interessants però el conjunt es de bon regust de boca .
  la ressenya de la via

Per aixar una desgrimpada hi ha buscar la canal!
Aquí teniu una foto de la meva filla que he fet avui un regalet per els vostres ulls!!!!

1. Gracies per aquesta nebodeta tan GUAPA...
    tan SIMPÀTICA i tan CARINYOSA.
    Es el regal mes bonic que m'heu pogut donar!!!
    Es l'alegria de Can Coix Terra!!!
    Ah! ja que ella no sap llegir diga-li de part de la tieta Txell que l'estimo molt, molt moltissim i que per ella faria qualsevol cosa.