dilluns, 14 de març del 2011

LA PLUJA

hi han coses que no canvien mai ,la bossa de basura que no falti!!
LA pluja
Avui el temps ha decidit fer la guitza amb els homes i dones que decidim no passar els dissabtes  de compres al Pryca,però ha volgut   ser generós amb la natura  i li  ha regalat el tresor mes valuós per la vida,la pluja!!! 
el llevant

La terra  seca i aspre  ha deixat de ser-ho,avui el cel i la terra es toquen gracies a les gotes que cauen sense descans,mes de 80  litres ,el llevant que bufa humitat despentina la mar  i arrenca la platja postissa que els homes ens encaparrem a reparar,mentrestant a l  ´ altre punta del món la natura es revela i demostra que aquí mana ella.

arriban a Mataró Parc

marxant de mataro Parc

Jo pel que pugi ser he anat a Mataró Parc que si esta calentonet i les dependentes son molt agradables i se les veuen netes!!!
algunes dependentes saludant-me de lluny

El diumenge estava castigat,la meva filla em volia tot el dia darrera seu corrent pel la plaça,collons quina tia!!!No ha parat en tot el dia estic amb agulletes!!!Molt bon dia de sol que ens recorda que estem a les portes de la primavera i que les orenetes estan a punt d´ arribar ,ja tinc ganes de presenta’ls-hi la Roser!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada