dilluns, 28 de febrer del 2011

El Dorado
Per un cop que em toca alguna cosa...!!!!!


Acostumat a que si em toca alguna cosa es perdre,vaig està  agraciat en un sorteig organitzat per el  Mundo Deportivo d´ un fabulós vol en helicòpter per veure desde l ´ aire del Dorardohttp://www.eldoradofreeride.com/.
La Silvia no li venia molt de gust anar a la neu i vaig pensar amb l´ Alber perquè m´ acompanyes fins Andorra i gaudir del vol i de les traces que dibuixen els free-riders.
Tot perfecte,marxem a les sis de la tarda i desprès d´ una parada tècnica a Ribes fem un avituallament sòlit a L  ´ As ,concretament a cal Dolcet,una amanida i una mica de pollastre a la planxa acompanyada amb una mica d´ aigua seran suficients per encarar la resta de trajecte fins la Massana .
el verd
no li ensenyeu això a la meva dietista!!!


No recordo menjar res de fruita,ja esta be el sucre no es bo per anar a  dormir!!
ejem!!

allàA la Massana  hi trobem un altre  avituallament però  aquest cop  líquid ,saludem en Joan responsable de la proba i la Sonia que ja li falta poquet,En  Joan ja ens diu que les previsions no son favorables i que per diumenge s´ espera neu i fort vent.. marxen a dormir ,es tard però nosaltres estem una mica deshidratats i en quedem una mica mes..
una mica d´ Isostar


quan veiem que estem tous decidim pujar fins Arcalís però descartem la idea per que comencen aparèixer les primeres volves de neu,dormim a Ordino ,entre el rocòdrom fantàstic que tenen i la pastisseria que hi ha just a l ´ altre costat de carretera.
moment reflexiu ,aquest cap que va boix!!!!!


,la neu emblanquina la furgo i ens despertem una mica desanimats. Efectivament avui el cabró de l´ home del temps no ha fallat , el dia ha sigut de gossos!!!
el Serrat

Per suposat el vol amb helicòpter res de res ,ja m ´ estranyava  ami que em toques alguna cosa!!!
Hem passat el dia veient material de muntanya sense tenir que passar per botigues de perfums!!!Vull dir amb això que l ´ Albert i  jo no ens hem fet pagar peatge per anar Alpesport,Viladomat,etc....
avui no em tenia que preocupar pel cas!!

Finalment vull saludar en Joan i la Sonia que tinguin molta sort aquest mes  d´ Abril i que l´Abril sempre els acompanyi allà on siguin,molta sort i gracies per el vostre interès!!Ens veiem !!!!!Felicitat per com ho fas i la empenta que porteu amb el Dorado!!!!
quin niu de pardals que tinc d´ alt del cap!!!
També m ´ agradaria felicitar al meu pare que ahir va fer anys i a la Roser per el seu primer any de vida amb nosaltres.
el primer any de la Roser!!!!
el nostre primer any amb la Roser

Per descontat ha sigut una gran setmana i una gran jornada ,pels que riguin de la meva desgracia dir-vos que jo no em lamento  mai del que he perdut i disfruto del que tinc i he tingut!!
Apa fins un altre!!!

1 comentari:

  1. Que bo el pastís és com un panellet gegant, amb lo què li van agradar!! Bona pensada!
    Llàstima lo de l'helicòpter, al menys els avituallaments no us els va treure ningú, jejeje

    ResponElimina